Ostuinfo

Tellimuse vormistamine

  1. Valige toode välja
  2. Klikkige lingile „lisa ostukorvi“
  3. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta lahtris „kogus“.
  4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad ja valige teile sobiv SmartPosti pakiautomaat, nõustuge müügitingimustega ning valige “esita tellimus”. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine.
  5. Makse sooritamiseks saate valida pangalingi- või krediitkaardimakse. Valides “Maksa pangalingiga” suunatakse Teid Montonio makselahenduse lehele, kus saate valida sobiva pangalingi. Peale arve tasumist vajutage kindlasti linki “Tagasi kaupmehe juurde”. .
  6. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Teie e-postile tellimuse kinnituse.

Juhul kui Teil ei ole võimalik toodete eest tasuda pakutavate makseviisidega (Teil on pangakonto muus pangas või konto puudub), edastage oma tellimus e-posti teel info@farmakon.ee ning me saadame Teile arve e-posti vahendusel.

Tellimuse komplekteerimine ning postitamine toimub 3 (kolme) päeva jooksul alates tellimuse esitamisest. SmartPosti vahendusel jõuab tellimus suurematesse Eesti linnadesse 1-2 tööpäeva jooksul peale postitamist. Kaugematesse piirkondadesse võib tarneaeg olla mõnevõrra pikem. Soome, Lätti ja Leetu võtab tarne aega u 7 päeva. Juhul, kui Teie tellimus ei ole eeltoodud tarneaegu arvesse võttes Teieni jõudnud, võtke meiega ühendust info@farmakon.ee

Juhul, kui Teie poolt tellitud tooteid hetkel laos ei ole, teavitatakse Teid sellest eraldi telefoni või e‑posti teel esimesel võimalusel ning teatatakse võimalik tarne aeg. Juhul kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita või Ostja loobub tellimusest pikema tarneaja tõttu, tagastab Müüja Ostjale Toodete eest tasutud summa.